Sunday, 22 January 2012

bercakap dalam hati part 7

sungguh, dalam hati rasa berbunga-bunga. hujung mulut asik nak terjongket keatas.dari tgh buat kerja terus hilang konsentrasi

Tapi sesungguhnya, aku pilih utk berhati-hati.

Si A kata suka, aku ingat dia takkan berubah hati.
Si B kata suka, tapi dia dah terikat ada sang hawa menanti
Si E (eh skip pulak) kata dia suka tapi aku rasa macam tak serius je ni
Si F tak kata suka tapi *batuk*batuk*

aku tunggu kalau sampai sepuluh kali, baru aku tau yang kau ikhlas kat hati
buat masa ni biar la sendiri-sendiri tido peluk bantal 3 biji

-mode kesejukan bangun pagi-pagi-

No comments:

Related Posts with Thumbnails