Birthday gift request

Ezzat Afiq tuan empunya blog LakaranHidupku telah melancarkan kempen "Jom bg hadiah besday kat saya"..hehe..cara2nya adalah dengan melukis sebarang bentuk karikatur beliau sebagai hadiah birthday (30 sept yang lepas) kepadanya...Jika anda menyertai kempen ni, maka anda akan mendapat hadiah dalam bentuk lukisan karikatur diri anda oleh Ezzat!! Jadi rebut peluang ini seperti saya!! Tawaran dibuka hanya sehingga 7 Okt 2010 sahaja..untuk keterangan lanjut sila rujuk blog beliau...TQ~~

ni lukisan yg saya lukis utk bday boy..hehe



dan as a reward EA lukis ni utk saya~

Comments

ezzat said…
haha, saya suke d-chan punyer sbb ada version manga skali..
thanx tau.
maaf kalau lukisan saya tu plak xjadi sangat.

all tha best ya! yosh~~
Thahar said…
Best2x!!
Saya tengah tunggu karikatur dari dia juga.. Hehe..

Popular Posts