MesNite - majlis makan malam rejimental palapes uitm

Semalam telah berlangsung majlis makan malam rejimental bersama SPB yang dipertuan agong & raja permaisuri agong skali.....kalau nak ikutkan tentatif yg aku dengar bertolak dalam kul 8, kul 10 ada rehearsal, n kul 3 ptg ada rehearsal ngan org istana plak....tapi apa yang berlaku mmg out of schedule terus...bertolak dari uitm saja dalam kul 11 atau 11.30 camtu...perjalanan dalam sejam...tempatnya nasib baik la kat Hotel Nikko kat KL jer...

plan asal nak berpuasa semalam tak jadi...jadi lepas tolong sikit2 persiapan dewan, me n my frens gi makan kat secret recipe...tak sangka lak ada jual nasik kat situ...tapi harga toksah cakap la....boleh makan 3 kali ganda kalau gi makan kat kedai makan biasa...lepas makan n solat ada rehearsal sekejap...just nak bgtau flow majlis tu macam mana....kemudian dalam kul 5 lebih kteorang dilepaskan untuk pentadbiran sendiri...bersiap2 dengan pakaian, mekap2 dan sbagainya...walaupun org lain dok sibuk2 pakai celak tapi aku pakai bedak pun tak...sekadar cuci muka jer...hahaha


Fadilah Navy & Fadilah AirForce [kiri]

7.45 ptg kami dah standby menunggu ketibaan VVIP kat lobi grand ballroom hotel nikko...haish mmg dok bergambar sakan la kat ctu....malangnya bateri hp aku dah low, jadi tak dapat nak amik gambo bnyak2...gambar2 bnyak kat kamera org jer...tunggu punya tunggu...dalam 9.15 camtu baru masuk ballroom....lepas agong masuk n toast ucap slamat apa sume, tibalah masa yang dinanti2 kan iaitu...MAKAN!


me & hasif, member airforce yg duduk kat sblah kanan aku


muka tak senonoh budak yg kelaparan

namun apa yg tiba didepan mata taklah se-grand yang diharapkan...selain dessert aiskrim n sup cendawan- main course, salad dll gagal memberikan set menu western tu sbagai menu terbaik pnah aku rasa...better lagi menu western kat hotel bluewave masa pra mesnite aritu...Dalam kul 11 majlis makan2 n penyampaian hadiah sume tamat...bergmbar, kemas2 dewan, pastu bertolak balik dalam jam 12 lebih...disebabkan letih pagi ni aku ponteng klas......sbb nak tido pnya pasal...huhuhuh

Comments

Bujang Kateng said…
mcm kenal la..mess nite dok depan aku kn?
fb : io_786@yahoo.com

Popular Posts