Kejutan + Transformers


besar tapak tangan jer




jangan rapattttt!!!!!








Cuti raya cina baru2 ni aku balik kmpung naik keta ngan kakak n abang2 aku...belum sampai rumah, dari jauh kami dah nampak bumbung kaler biru....wuiy000000000...........bumbung dah tukar kaler la~~~~~kami cakap dalam kereta...hehehe...bapak renovate rumah x bgtau pn...nak surprise la tu...tgk2 kami balik...hehehe...dah tak surprise dah bapak.....

baru2 ni jugak aku menang peraduan Enjit2 gempak isu 215.Dapat no 3..dan hadiahnya adalah....jengjengjeng!!!!!!TRANSFORMERS!!!!!!sebenarnya aku aim nak hadiah no 1 iaitu PSP, tapi malangnya dapat PSP transformers lak...huhuuhuhuhuh



Comments

-nEtPoSt- said…
wahaha....

taHniaH coZ mNang enJit2 Gempak tuH...

tP tGk uMah kampung tRinGat kamPung sndRi...

seTaun 2 kaLi jEr baLik...
HuHu...
badol said…
err...
hantar brape smpul sruat dpt no 3 tu?