Bercakap dalam Hati (part 1)

tiba2 aku terpikir...

hari2 aku kacau kau...agaknya masa aku dok mengacau tu kau rasa apa eh? marah? menyampah? hepi? kadang2 jgak aku terfikir sebelum kacau kau...ada ke tak budak ni...bila start kacau tapi xde reply, aku jadi hampa...jadi bosan... jadi sunyi...tak tau nak buat apa...

pastu aku pikir gak...sian la kat kau asik kena kacau ngan aku jer...lpas ni xnak kacau dah la...aku nak kacau air teh je dalam mug...tapi tu la...sebab dah jadi habit, aku tetap kacau kau gak hari2...

jadi terima kasih kerana sudi dikacau dan melayan kerenah budak yg sentiasa buhsan ni :)

hahaha - part 1 end-

Comments