Mental kuasa dua

2 mei 2010 - lpas je abis exam paper data comm & networking yang macam hampeh tu aku pun balik ke bilik n siap2 utk g ke sg. sendat dan mandi manda di sana.bertolak dalam pkul 2.30, sampai nak dekat2 kul 4. air terjun dia bleh tahan cantik.lpas salin baju, carik pot nak melepak, makan2 sket pastu mandi manda. yg x bestnya tang air terjun tu air dia dalam n ramai pulak mat2 bujang datang melepak skali kat ctu...aik rasa cam bt freeshow je..last2 tukar pot kat kawasan yg rendah sikit n x ramai org.haha


habis mandi manda dalam kul 6.Lpas tu bertolak ke lumut sbb nak hantar member.Tapi sesuatu yg x dijangka jadi kat stesen minyak sungkai.berlaku kemalangan kecil....



lpas deal ngan workshop, akhirnya kete sewa kancil tu kna tahan bengkel 2 hari, aku ngan member2 pompuan tumpang kete kawan kpd kawan kteorg yg kbetulan on da way nak balik lumut gak..tapi kami yg pompuan2 ni balik g rumah aku...sampai rumah lpas dok cerita kat bapak pasal pe balik mengejut terus kena dgr ceramah ttg penjagaan kereta / kenderaan yg panjang lebar oleh wak pian....

esok paginya kami sarapan nasik lomak yg mak masak lapik ngan daun pisang...muahaha...dah lama aku x makan cenggini... kemudian dek kerana bateri hp yg kong aku dengan gatal tangannya dok bukak simkad maxis n masukkan kat hp lama bapak, tp hp tu mengong dan aku keluarkan balik simkad tu n letak atas meja..masalahnya bila aku dah nak balik sh alam, simkad tu hilang!!!! warghhh satu2 masalah dtg...

walaubagaimanapun kami proceed ke teluk intan utk beli tiket bas...dapat tiket malam pulak, aku pn bawak member2 pusing2 teluk intan utk membeli belah & melawat menara condong teluk intan yg aku sndri pn bru first time nak naik setelah belasan tahun dok kat sini...


jam 0830 malam aku naik bas transnasional ngan shu, n selamat sampai sh alam kul 12 mlm..naik teksi balik ke kolej teratai n bumm...tidoq

Comments

Popular Posts