Kanak2 pun nak bercinta...

ni bukannyapengalaman aku...cuma nak review anime jer...Anime baru ni bertajuk "Hanamaru Youchien"...Mengisahkan tentang Tsuchida Sensei yang mengajar kat sebuah tadika.Satu hari masa Tsucida sensei ni nak pegi tadika, tiba2 dia ternampak sorang budak pompuan bernama anzu. Dia pon tegur budak tu...
"Cik adik buat apa sorang2 kat sini?"tanya tsuchida.
Anzu jawab "Tgh tunggu mak saya amik barang yg tertinggal kat rumah"...
"Yeker..."Tsuchida jawab...
Tiba2 plak si Anzu-chan ni cakap "Abg ni....nak ngorat saya eh???????"


lbih kurang camtu la...Rupa2nya Anzu ni salah seorang pelajar baru kat tadika tempat dia mengajar...Tak lama lpas tu si anzu ni jatuh cinta kat sensei dia...dan berhasrat nak kawen ngan sensei nih...(walaupun dia baru budak tadika...lpas tu macam2 la kerenah anzu n the geng...nak tau, tgklah sndri...

aku suka tgk crita ni sbb budak2 tu nmpak kiuttttttt sesgt...hihihi

 
Anzu-chan, Koume-chan & Hiiragi-chan

 
Koume-chan yg segan2..kawaiii

salah satu screenshot masa lagu ED

Comments

kyo_9 said…
baru tadika dah pikir pasal kahwin ngan orang dewasa?? huhu>.
Thahar said…
Terima kasih bagi preview cerita ni. Best2. Suka cerita watak-watak comel lote ni. Huhu.