Lt. Muda Fadilah Binti Ahmed Supian

Lt. Muda Fadilah binti Ahmed Supian......bila nama tu dipanggil oleh MC jer...maka aku pon melangkah naik ke pentas menuju ke arah Tengku Mahkota Johor (Daulaaatttt Tengkuuuu) untuk menerima skrol yang kaler dia kunin tuh....dapat je skrol tu, maka aku cakap, "menjunjung kaseh Tengku..." pastu ak tabik hormat kat dia...pastu ak pon blah turun pentas.....hauuuuuuuuu



takot giler beb...masa nak berjalan menuju pentas tu...ye la mana tau tetiba tersungkur jatuh dpan ramai2 org tu x ke haru....

sbnarnya aku tgh membebel ttg kisah 20 jun yang lepas, yang mana aku dan lebih seribu lagi kadet2 palapes IPTA seluruh malaysia telah ditauliahkan dan kini masing2 tlah bergelar seorang leftenan muda...


wif my bro lpas amik watikah...mak ngan bapak x dapat dtg...huhu

uhh...malehnya nak menaip.....

my comball partner...siapa dia??hehe

Comments

anak manjoi said…
leftenan muda! whooaaa,... bestnyer.... =D
tahniah!