Wednesday, 24 June 2009

Lt. Muda Fadilah Binti Ahmed Supian

Lt. Muda Fadilah binti Ahmed Supian......bila nama tu dipanggil oleh MC jer...maka aku pon melangkah naik ke pentas menuju ke arah Tengku Mahkota Johor (Daulaaatttt Tengkuuuu) untuk menerima skrol yang kaler dia kunin tuh....dapat je skrol tu, maka aku cakap, "menjunjung kaseh Tengku..." pastu ak tabik hormat kat dia...pastu ak pon blah turun pentas.....hauuuuuuuuu



takot giler beb...masa nak berjalan menuju pentas tu...ye la mana tau tetiba tersungkur jatuh dpan ramai2 org tu x ke haru....

sbnarnya aku tgh membebel ttg kisah 20 jun yang lepas, yang mana aku dan lebih seribu lagi kadet2 palapes IPTA seluruh malaysia telah ditauliahkan dan kini masing2 tlah bergelar seorang leftenan muda...


wif my bro lpas amik watikah...mak ngan bapak x dapat dtg...huhu

uhh...malehnya nak menaip.....

my comball partner...siapa dia??hehe

Friday, 12 June 2009

dah makin gelap...

salam semua...

agak dah 2 mgu gak x jenguk2 blog...kenapa??
sebab skrg ni aku kat utm skudai, mengikuti aktiviti pentauliahan PALAPES IPTA ke-28...
pada 20 hb jun iaitu mgu depan, maka ngan rasminya aku ngan bebudak lain akan bergelar Leftenan muda...skrg tgh jenuh berkawad di siang hari kemudian malam lak kena wat rehearsal amik watikah...pemeriksaan barisan n penyampaian watikah tu Tengku Mahkota Johor yg sampaikan...jadi mari la dtg UTM skudai 20 hb nnti yek..tgk la betapa hitamnya semua bebudak yg tgh kawad tu...huhu

dah abes nnt bru ak upload gambo...skrg jadual pack giler...tidur pon 3,4 jam jer =..=
Related Posts with Thumbnails